Tuesday, December 1, 2009

Buku Nasyid versi 3.0

Assalamualaikum semua sahabatku.. Saya ingin membuat pengumuman bahawa saya telah pun bersedia dan sedang menerbitkan buku nasyid versi 3.0. Buku nasyid lebih hebat dan lebih cool dari yang sebelumnya. Ye ker?? kalau nak tau tunggulah tahun depan.. Sebenarnya saya terbitkan buku nasyid kerana saya suka. Kenapa saya suka?? cubalah jawab. sape dapat jawab saya kasi hadiah. Betul ni..saya tak tipu.Tulis jawapan di ruangan komen dan saya akan memberikan hadiah kepada anda. Ok, buku nasyid 3.0 ini akan memuatkan beberapa buah lagu nasyid yang mungkin banyaknya melebihi 70 buah lagu. Wuih~ banyaknyer...
Seronok ada buku nasyid, yelah nanti boleh bernasyid bersama sahabat-sahabat lain yang meminati nasyid. Mungkin ada yang tak minat sangat nasyid nih.. Tapi saya lain..semua jenis lagu saya suka..tapi lagu tersebut mestilah ada unsur pengajaran..kalau yang jiwang-jiwang pun biarlah yang ada unsur pengajaran. Betul x?? Apepun saya bagitau just nak inform kepada kowang sumer..sekurang-kurangnya bolehlah di ambil sedikit maklumat daripadanya..
Dengan ini saya mengucapkan bertrillion, berbillion, bermillion terima kasih kepada semua sahabat-sahabat yang menerima dengan baik kelahiran buku nasyid ni sejak dari Form 1 saya mula menerbitkannya..huhuh...ok disini sajalah saya berceloteh..sampaikan salam saya kepada keluarga kowang semua..moga sentiasa dalam rahmat-Nya...Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment