Friday, January 29, 2010

Ucapan Terima Kasih.....

Assalamualaikum semua yg masih mengikuti blog saya ni...beberapa bulan yg lepas minda saya telah dibuka dengan beberapa fakta dan hakikat yg sukar diterjemahkan oleh saya. Tapi akhirnya minda akhirnya telah terbuka untuk berfikir dan menerima maklumat diluar kotak pemikiran saya. Sebuah dokumentari yang telah dihasilkan oleh Noregaa bertajuk 'The Arrivals'. Dokumnetari ini berkisahkan tentang apa yang sedang berlaku dalam dunia kita ini dan kita tidak menyedari apa yang sedang berlaku apalagi untuk memahaminya. Jadi, saya telah mengambil keputusan untuk menyebarkan perkara ni kepada mereka atau lebih dikenali sebagai kawan-kawan yang saya rasa mampu untuk menerima semua ini. Kawan-kawan yg mereka sendiri tidak tahu bahawa mereka mempunyai kelebihan untuk menjadi seorang pelajar yg bukan sahaja hebat dalam matapelajaran tetapi bagaimana mereka berfikir luar daripada kotak pemikiran...

Dan mereka yg saya maksudkan ialah Syafiqah,Aida,Atiqah,Nuzura,Nalija,Syazlini,Maizatul
Nafisah,Suhaib,Asyaari,Izaan,Aidil,Nabil dan Suriana....Secara terus terang saya mengatakan bahawa mereka ini walaupun nampak seperti mereka yg biasa, tetapi mereka mempunyai potensi yang sangat besar untuk berfikir luar drpd kotak...mereka ni jugalah yang membantu dan memberi semangat kepada saya untuk meluaskan lagi maklumat itu kepada semua warga sekolah...Dan Alhamdulillah pengetua Sekolah Agama Menengah Paya Jaras telah bersetuju untuk membantu saya dalam menayangkan video 'The Arrival' ini kepada semua pelajar SAMPJ...Komitmen yg telah diberikan oleh nama-nama yg diatas td melalui temu-ramah dan sedikit bual bicara dengan mereka membuatkan saya lebih bersemangat untuk mendapatkan lebih daripada apa yg ada demi kebaikan kita semua.

Jadi saya Megat Hakim bin Lokman mengucapkan ribuan terima kasih sekali lagi kepada Syafiqah,Aida,Atiqah,Nuzura,Nalija,Syazlini,Maizatul,Nafisah,Suhaib,Asyaari,Izaan,Aidil,Nabil dan Suriana juga Puan Zamilah Amin bt Hj MOhd Latfie selaku pengetua Sekolah Agama Menengah Paya Jaras ...Komitmen dan bantuan anda semua amat saya hargai...

1 comment: