Sunday, June 12, 2011

Musim Sekolah Bermula !!


Bismillahirrahmanirrahiim...

SEtelah dua minggu kita semua ditakdirkan untuk bercuti. Err, maksud saya 2 minggu " bercuti " bagi mereka yang betul2 bercuti. Tapi, berbeza bagi beberapa golongan pelajar yang ditakdirkan bersekolah pada hari cuti ( Kelas Tambahan, Program Motivasi etc. ). Bagi golongan pelajar tersebut..iaitu saya, saya telah membuat ta'rif cuti bagi golongan pelajar seperti saya iaitu CUTI = SEKOLAH. Maknanya...takde perbezaan antara cuti ataupun sekolah. Nak buat macam mana, norma kehidupan seorang calon SPM 2011


2 minggu sudah pun berakhir, esok bertarikh 13/6/2011. Musim sekolah bermula semula. Jadi saya ingin mengucapkan SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH!! kepada semua insan yang bergelar seorang pelajar..

Rasanya tu je..OK Assalamualaikum..:D

1 comment: